Přednášky
- Development cycles: cyklus vývoje jedince s důrazem na psychologické potřeby, práci s povoleními a výchovu
- Specifika dětí jednotlivých vývojových období s výhledem ke vzdělávání
- Volnočasové activity u dětí předškolního/školního věku, jejich význam, cíl a vliv na další vývoj dítěte
- Školní zralost a připravenost s důrazem na rozvoj sebekontroly dítěte, pracovní samostatnosti
- Neuropsychické vyzrávání CNS. Primární reflexy, vztah k rozvoji Specifických poruch učení . Zaměření pomoci dospělých.
- Média a jejich vliv na vývoj dítěte
- Důležitost hranic ve výchově
- Sourozenecké vztahy
- Stres a strategie zvládání stresu
- Syndrom vyhoření, prevence jeho vzniku
- Tvorba vazeb s klienty/ rodiči. Budování vztahovosti mezi poskytovatelem služby a klientem
- Sdělení nepříjemné zprávy, proces zpracovávání změn a nepříjemných informací
- Sebezkušenostní témata s přesahem k realizaci povolání. Např.:
- Osobní a profesní role, vliv osobního scénáře na komunikaci, řešení problémů
- Základní psychologické potřeby, práce s mírou
- Prevence tzv. psychologických her“, tj. opakujících se neefektivních interakcí, které blokují efektivitu, realizaci, růst, sebedůvěru.
- Práce s hranicemi, uzavírání dohod, vztah: závazek – zodpovědnost – bezpečnost
- Deontologie aneb osobní a profesní etika. Vliv etických hodnot a principů na realizaci práce
- Základní životní pozice a vliv na strategie Řešení problémů, komunikace
Organizace vzdělávací akce a cena dohodou
Telefon
+420 724 513 270
Adresy pracovišť
PRAHA:
U Družstev 1012/5, Praha 4 Nusle
Zvonek: Doksanská
PRAHA západ:
Březová 680, Dobřichovice, Budova MŠ
Vstup brankou přes zahradu vchodem označeným mou vizitkou.
Zvonek psycholog
5. Května 40, Dobřichovice, Budova II. Stupně ZŠ
Vstup pro personál, zvonek psychology
MLADÁ BOLESLAV:
Na Radouči 1400, Budova MŠ Vandrovka
1. patro, naproti schodišti
Budova MŠ Vandrovka