Přednášky

  • Development cycles: cyklus vývoje jedince s důrazem na psychologické potřeby, práci s povoleními a výchovu
  • Specifika dětí jednotlivých vývojových období s výhledem ke vzdělávání
  • Volnočasové activity u dětí předškolního/školního věku, jejich význam, cíl a vliv na další vývoj dítěte
  • Školní zralost a připravenost s důrazem na rozvoj sebekontroly dítěte, pracovní samostatnosti
  • Neuropsychické vyzrávání CNS. Primární reflexy, vztah k rozvoji Specifických poruch učení . Zaměření pomoci dospělých.
  • Média a jejich vliv na vývoj dítěte
  • Důležitost hranic ve výchově
  • Sourozenecké vztahy
  • Stres a strategie zvládání stresu
  • Syndrom vyhoření, prevence jeho vzniku
  • Tvorba vazeb s klienty/ rodiči. Budování vztahovosti mezi poskytovatelem služby a klientem
  • Sdělení nepříjemné zprávy, proces zpracovávání změn a nepříjemných informací
  • Sebezkušenostní témata s přesahem k realizaci povolání. Např.:
    • Osobní a profesní role, vliv osobního scénáře na komunikaci, řešení problémů
    • Základní psychologické potřeby, práce s mírou
    • Prevence tzv. psychologických her“, tj. opakujících se neefektivních interakcí, které    blokují efektivitu, realizaci, růst, sebedůvěru.
    • Práce s hranicemi,  uzavírání dohod,  vztah: závazek – zodpovědnost – bezpečnost
  • Deontologie aneb osobní a profesní etika. Vliv etických hodnot a principů na realizaci práce
  • Základní životní pozice a vliv na strategie Řešení problémů, komunikace

    Organizace vzdělávací akce a  cena dohodou

    Telefon

    +420 724 513 270

    Adresy pracovišť

    PRAHA:
    U Družstev 1012/5, Praha 4 Nusle
    Zvonek: Doksanská

    PRAHA západ:
    Březová 680, Dobřichovice, Budova MŠ
    Vstup brankou přes zahradu vchodem označeným mou vizitkou.
    Zvonek psycholog

    5. Května 40, Dobřichovice, Budova II. Stupně ZŠ
    Vstup pro personál, zvonek psychology

    MLADÁ BOLESLAV:
    Na Radouči 1400, Budova MŠ Vandrovka
    1. patro, naproti schodišti
    Budova MŠ Vandrovka